F/Uyumsuz (Divergent) -- İnceleme




Uyumsuz/Divergent/2014
IMBD Puanı: 7.4
Yönetmen:  Neil Burger
Senaryo: Evan Daugherty, Vanessa Taylor, Veronica Roth
Oyuncular: Shailene Woodley, Theo James, Kate Winslet

Veronica Roth'un Uyumsuz eserinden aynı adla uyarlanan bu filmi uzun zamandır heyecan ve büyük bir beklenti içinde bekliyordum.Beklintimi karşıladı mı? Tam anlamıyla karşılamasa bile en azından görmek istediğim şeyleri bana verdi.


Film de konu olarak anlatabileceğim değişik olan pek bir şey yok.Zaten kitabın konusuyla aynı olay örgüsü yer almakta (tabii bazı eksiklerle).


Bana göre Four'u daha değişik bir oyuncu canlandırabilirdi.Filmdeki en büyük hayal kırıklıklarımdan birisi kesinlikle Four oldu.


Tris'e gelirsek pek çok arkadaşımın yorumlarının aksine bence Shailene Tris olarak çok iyi iş çıkarmış.Zaten önceden The Spectacular Now'dan tanıdığım ve oyunculuğunu beğendiğim Shailene ayrıca yakın zamanda ülkemizde de vizyona girecek olan Aynı Yıldızın Altında'nın da başrol oyuncusu :)


İşte Tris'in Four ile ilk karşılaştığı sahneden bir kare.Ben Tris olsam Four'un üzerine atlardım Tris'in kendini iyi tuttuğunu düşünüyorum :)))))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder