F/EN İYİ FİLM MÜZİKLERİ



    Uzun bir süre bloga girip yazı yazamamıştım.Aklıma ne yazacak bir şey geldi ne de yazmak içimden geldi ama sanırım bu olay her yazarın başına geliyor :) Uzunca bir düşünme molasının ardından işte yeniden karşınızdayım! :))

Filmlere önem verdiğim kadar müziklerine de önem veren ben sonunda bu konu hakkında da yazı yazmaya karar verdim.Umarım listemi beğenirsiniz :)

10/ Not About Angels-Aynı Yıldızn Altında

Birdy'nin film için hazırladığı bu şarkı benim listemde ilk 10'un içine girmeyi başardı.Birdy'nin yeri benim için hep ayrı olacak zaten.Sesine gelirsek...Tek kelimeyle harika.

Filmin konusuna ise BURDAN ulaşabilirsiniz.

9/Don't You Forget About Me-Kahvaltı Kulübü

Simple Minds'ın film için hazırladığı bu müzik zamanın gençlerine pek hitap etmese bile ben sevdim.Ayrıca Pitch Perfect filminde de şarkının A Capella tarzını dinleyebilirsiniz.Filmi izleminizi de tavsiye ederim:)

8/Skyfall-James Bond 007 Skyfall

Adele'in muhteşem sesinden dinleyeceğiniz bu şarkı gerçekten harika.Adele'in sesine denecek söz yok zaten :D Filme gelirsek...Serinin çok daha güzel filmleri var :))) Beni biraz hayal kırıklığına uğratsada yine de izleyin derim.Belki sizin hoşunuza gider :))

7/Let It Go-Frozen

Bu şarkıyı bilmeyen yoktur muhtemelen :D Son zamanlarda hep zirvede olan bu şarkı tabii ki listemde yer alıyor.Demi Lovato'nun sesine böyle şarkıların yakıştığını düşünüyorum :)) Film zaten bir anismasyon ama ben filmin her yaşa hitap edebileceğini düşünüyorum.

6/Safe and Sound-Açlık Oyunları

Taylor Swift ve The Civil Wars'ın ortak çalışması olan bu şarkıyı dinledikten sonra bir hafta boyunca etkisinden bir türlü kurtulamamıştım.Taylor'ın sesi beni bu şarkıda çok etkilemişti.Taylor'ın sesi bu şarkı için yaratılmış!Filmi zaten biliyorsunuz.Açlık Oyunlarını eleştirmek bile istemiyorum.O derece hayranıyım yani :D

5/Atlas-Ateşi Yakalamak

Yine etkisinden kurtulamadığım bir şarkı daha...Bu şarkı anlatılmaz dinlenir! :D Şarkıyı Coldplay seslendiriyor ve şarkıyı dinler dinlemez şarkının filmle ne kadar da uyumlu olduğunu düşünüp durdum.Bence filmi anlatan daha iyi bir şarkı olamazdı.Açlık Oyunlarının devamı olan film ilk filmden sonra oluşan olayları anlatıyor ve kesinlikle ilk filmden daha güzel :DD

4/Heart by Heart-Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri

Filmi çok önceden izlemiş olmama rağmen bir daha izledim ve şarkıyı da ikinci izleyişimde keşfettim.Demi Lovato'nun seslendirdiği şarkı gerçekten harika bence.Ayrıca sesine de çok uyduğunu düşünüyorum.Film aynı adla bir kitaptan uyarlanmış.Filmde sonradan bir gölge avcısı olduğunu öğrenen Clary'nin hayatı anlatılıyor.

3/Slowly Freaking Out-Göçebe

Skyler Grey'in seslendirdiği bu şarkı her tarza hitap etmese bile hoşumuza gideceğini düşünüyorum.Göçebe aynı adla kitaptan uyarlanmış ir film ve kitapta uzaydan gelen yaratıkların insan bedenlerinin ele geçirmesi anlatılıyor.Fakat uzaylılar bütün insanları ele geçirmeyi başaramamış.Hala direnenler var!Filmi izlemenizi tavsiye eder, iyi seyirler dilerimm :))

2/Find You-Uyumsuz

Geldik 2 numaraya :) Zedd'in şarkısı olan Find You gerçekten mükemmel! Ayrıca şarkının klibini de izlemenizi tavsiye ederim :D Uyumsuz filminin konusu ise şöyle: Tris'in yaşadığı topluluk 5 ayrı topluluğaçayrılmış ve herkes 16 yaşına geldiğinde bir tane topluluk seçmek zorunda.Fedakarlık, Bilgelik, Dostluk, Cesurluk ve Dürüstlük.Tris Fedakarlık topluluğunda doğmuş fakat seçim sırasında Cesurluk'u seçince işler karışıyor! Daha önce Fedakarlık topluluğundan Cesurluğa geçen sadece bir kişi olmuştu.İşte film boyunca Tris'in Cesurluk'taki hayatı anlatılıyor.Fakat Tris çok daha değişik şeyler keşfediyor...

1/Shape of My Heart-The Leon

İşte listemin başındaki müzik :) Sting'in seslendirdiği Shape of my Heart bence mükemmelin ötesinde bir şarkı.Film ise...Anlatılmaz izlenir :D Oyunculuklar harika, şarkı desen muhteşem...Daha ne istersin ki :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder