D/The Flash -- İnceleme


DC Comics'in bambaşka bir karakteri olan The Flash diziye uyarlandı!!
Henüz 4 bölümü yayınlanmışken bence diziye başlayın derim. Ne zamandır 5-6 dizi dışında başka dizi izleyemiyordum. Ve buum! The Flash'in Türkçe altyazısı çıkmış. Bir de baktım ki bu dizi hiç de fena değil. Hemen favori listeme ekledim.

Central City Polis Biriminin adli laboratuarının bir üyesin olan Barry Allen'ın yıldırım çarpmasıyla değişen hayatını anlatıyor. 11 yaşında annesini kaybeden Barry, babasının da cinayet suçundan hapse girdiğinde çok yakın arkadaşı Iris ve Iris'in babası ile yaşamaya başlıyor. Joe, -Iris'in babası- bir polis. 
Parçacık hızlandırıcı patlıyor ve Dünya geneline bir akım salıyor. Akımın yarattığı şiddetle ortaya çıkan yıldırım Barry'yi çarpıyor. Barry, 9 ay sonra komadan çıktığında vücudunda bir takım değişikliklerin meydana geldiğini farkediyor ve bu değişiklikleri her kahraman gibi kötülükle savaşmak için kullanıyor.

Eveet arkadaşlar, dizinin konusu bu. Bence gayet ilgi çekici. Eğer az da olsa ilgilenmeye başladıysanız lütfen okumaya devam edin, çünkü başroldeki yakışıklıyı görünce daha da çok ilgileneceksiniz.




İşte, Grant Gustin. Kendisini Glee ve Arrow'dan da tanıyoruz.
İşte yeni Flash!! Şahsen ben karaktere yakıştırdım. Genç, yakışıklı :3 ...

Tam adı Thomas Grant Gustin. 14 Ocak 1990 doğumlu. En çok Glee ve Arrow'da aldığı rollerden tanınıyor. Kendisi Glee'de 7, Arrow'da 3 ve CSI: Miami'de 1 bölümde rol aldı. Ayrıca A Mother's Nighmare adlı filmde de rol aldı. Şuan 24 yaşında.           
                              




Bu hanım ablamız da Candice Patton. Yani Iris. Şahsen ben hanım ablamızı
beğendim. Güzel bir kadın. Barry'nin kalbinin sahibi ama farkında değil. (Uff, gerizekalı yaa :D)

Hanım ablamız 24 Haziran 1988 doğumlu. ''The Game'' adlı sitcomda Tori adıyla 8 bölümde rol aldı. Aynı zamanda Grey's Anatomy, Rizzoli&Isles, Castle ve CSI: Miami gibi bilindik dizilerde de küçük roller aldı. Şuan 26 yaşında.

Diğer karakterlerin yalnızca adını vereceğim:
Thomas Cavanagh (Harrison Wells), Rick Cosnett (Eddie Thawne), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisko Ramon), Jesse L. Martin (Detective Joe West)


Bana kalırsa bir sürü diziye kıyasla çok iyi bir başlangıç yaptı. Umarım bu dizi tutar da izlemeye devam ederiz :D

Ayrıca Barry'nin yeteneklerinin farkında olan Joe, bu yeteneğini Iris'ten saklaması gerektiğini ve kızının güven de olmasını istediğini de söylüyor.  

Olaylara çok detay girmek istemiyorum ki merakla izleyin. Haydi iyi seyirler.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder