D/The 100 -- 2. Sezon


AMANIN!!! 2. Sezon harika başladııı!! Daha Türkçe altyazı gelmesini bekleyemeden sezona başladım. Tabi o sırada kitap okumaya çalışan küçük bir çocuk gibi neredeyse sadece resimlere bakıyordum :D Her neyse. O kadar heyecanlandım ki %90 tamamlanmış altyazıyı bir gün daha bekleyemedim :(( Bence tam anlamıyla HARİKA başladı. 

Clarke karantina odasından bakınca Monty'nin odasının boş olduğunu görüp panikledi. Ve Mount Weather'da çalışan kızlardan birine -Maya mıydı, neydi- resmen bıçak çekti :D :D 
Ama Clarke'ın suçu yok bence. İnsanlarının hayatta kalmasını istiyor sadece. Yani Dünya'ya indiklerinden beri sezgilerini en güçlü kullananlardan biri Clarke. Ve neredeyse sezgileri onu hiç yanıltmadı.

Ayrıca Finn ölmedii!!! YAŞASINN!! Dünyalılar tarafından kaçırılırken Kane, Dünyalı'yı vurup Bellamy ve Finn'i kurtarıyor.


Bu sırada Jasper, Monty ve Clarke Mount Weather'dalar -Mount Weather'da bizimkilerden 48 genç var- Neyse. Clarke, Maya'ya bıçak çektiği için dikkatleri üzerine topladı. Hatta Maya'nın geçiş kartını alıp Mount Weather'dan kaçmaya bile kalkıştı :D 


Burada Clarke'a giymesi için ayakkabılar, giysiler, mücevherler vb. fln verildi. Önce Clarke topuklu bir ayakkabıyı eline alıyor ve inceliyor. Sanki giyecekmiş hissine kapılıyorsunuz ve yüzünüzde bir gülümseme beliriyor fakat Clarke topuklu ayakkabının topuğunu kırıp cebine atıyor -Gerekirse silah olarak kullanmak için-
Sonra Başkan ile birlikte asansöre doğru yürüyorlar ve başkan ondan ayakkabının topuğunu geri istiyor :DD

Bu arada 2. sezonda beni en çok etkileyen sahnelerden biri ise şu oldu Raven ve Murphy!!
Hatırlarsak Murphy'nin ateşlediği kurşun Raven'a isabet etmişti ve ilerleyen zamanlarda da omurgasına girmişti. Bacaklarından aşağısını hissetmeyen Raven, mekiği aramaya gelen dünyalıyı vuruyor. Ve arkasından Murphy de mekiğe geliyor;


''Dur, lütfen ateş etme''
''Neden, sen bana etmiştin!''
Maalesef ki Raven'ın kurşunu yok :((
''Ben olsam ben de kendimi vururdum''

Tahmini olarak 5-10 dakika sonra Raven kan kusmaya başlıyor:

''Dur, bir dakika, yüzüstü dön''
''Neden bana yardım ediyorsun?''
''Çünkü yalnız ölmek istemiyorum''



OMG OMG OMG. Yoksa bir kıvılcım mı, yoksa yeni bir aşk mı? :D Yoksa sadece bana mı öyle geldi??

Şimdii, eğer hatırlarsak 1. sezonun sonuncu bölümünde Jaha kendini feda edip Ark'ı Dünya'ya gönderiyordu. Ve kendisi Uzay İstasyonunda kalıyordu. Bu bölümün sonunda Jaha bebek sesleri duymaya başlıyor ve uzay istasyonunda bir yere doğru yürüyor ve görüntü kesiliyor.

Ve sanırım Jaha da Dünya'ya DÖNÜYOR!! Next Wednesday dediği 2. bölümün fragmanında astronot kıyafetli bir adam görüyoruz ve işte o Jaha!!! Ne heyecanlı değil mi?? İkinci bölümün yayınlanma tarihine 30 Ekim demişler.

Şimdilik ben size ilk bölümden bir kaç kare vereyim;


İşte bu Finn ve Bellamy'yi kaçıran Dünyalı :(((


Bu da Mount Weather'ın başkanı, -dedeye sahip çıkalım, dedeye-


Clarke kaçmaya çalışırkene :DD

Anaaa! Ben Octavia ve Lincoln'den bahsetmeyi unuttum!! O.O
Bir göl kenarındalar ve hatırladığımız gibi Octavia bacağından bir okla vurulmuştu. Lincoln Octavia'nın bacağından oku çıkarıyor ve kanamayı durduruyor. Her neyse sonra Octavia yavaş yavaş bilincini kaybetmeye başlıyor ve Lincoln onu köyüne götürüyor.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder